Шукра нити 65

अन्वयः—विद्यानां पृथक् पृथक् लक्षणं सम्प्रकाशितम्, केवलं कलानां पृथक् नाम लक्ष्म इह न अस्ति ॥ ६५ ॥
व्याख्या—विद्यानाम् = विज्ञानानाम्, पृथक् पृथक् = भिन्नं भिन्नम्, लक्षणम् = परिभाषा, सम्प्रकाशितम्—सम्यग्रूपेण प्रकाशितम् = कथितम्, केवलम् = मात्रम्, कलानाम् = शिल्प- विद्यानाम्, पृथक् = भिन्नम्, नाम = अभिधानम्, लक्ष्म= लक्षणञ्च, इह = अत्र, न = = नहि, अस्ति = विद्यते ॥ ६५ ॥

हिन्दी—इस तरह अलग-अलग विद्या की परिभाषा तो की जा चुकी है, किन्तु केवल कलाओं के नाम तथा लक्षण भिन्न-भिन्न रूप में यहाँ नहीं कहा जा सका है ॥ ६५ ॥

पृथगिति । विद्यानाम् उक्तानां पृथक् पृथक् लक्षणं सम्प्रकाशितम्, केवलं कालानां पृथक् नाम लक्ष्म लक्षणञ्च इह न अस्ति ॥ ६५ ॥

Таким образом, было сделано определение разных видов образования, но здесь не было возможности говорить о названиях и определениях разных форм искусств.

Шукра нити 65
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